lately i seem to walk as though i have wings, bump into things, like someone in love

Update, wtf?
HEHE! Grymt bra flow på inläggen. Men okej, 2012, du spurtade där i starten men föll pladask och sen reste du dig mirakulöst upp och nu ligger du i ledningen igen. Långt före alla andra till och med. Helt plötsligt funkar allt ganska utomordentligt, har faktiskt nästan inte något värt att klaga på. Mitt liv skimrar i rosa, som Birka sa till mig tidigare idag.
Kanske bara att jag verkar jobba bort ännu en sommar. Men det är rätt okej, slutar tidigt på dagen för det mesta så hinner med grejer ändå. Imorgon tror jag att jag ska köpa mig en begagnad cykel, så blir kvalitetsnivån ännu högre. Och en riktig säng snart vore nice.
Har precis haft två lediga dagar, typ dom varmaste ever. Fick inte så jättemycket ut av den igår, låg bakfull till klockan åtta.. Men idag har jag umgåtts med min lillasyster som är i Köpenhamn över sommaren. Hon älskar det såklart, flyttar säkert också hit, och sen övertar vi hela landet jag och mina syskon. Vi kollade på Dancer in the dark. Seriöst den sorgligaste filmen någonsin. Enda jag gråtit till vad jag minns, i alla fall sen jag fyllde 13 eller nåt. Björk alltså, wow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0