GO 2012

Jag är extremt pepp inför det här året! Speciellt månaden februari verkar extra lovande än så länge; weekend i Berlin med Nins & weekend i Göteborg med Saja.

Hade skypesession med sistnämnda brud förut och vi försökte planera helgen lite.. Huvudattraktionen är ju att vi ska se Kapten Röd spela på vartvardetnuigen? Men om jag kommer på torsdagen ska vi kanske gå ut då? Och sen koncerten på fredagen, då kanske vi dricker ett par glas vin eller några skinny bitches (LCHF-style) innan och efteråt är vi säkert helt uppåt och taggade och går ut igen, kanske? Och på lördagen ska vi ju definitivt ut - det är ju lördag liksom. Men sara är ju inte ung längre säger hon och pallar ju inte flera festkvällar i rad.. eller gör hon det?! Eller ska vi bara sitta i hennes soffa hela helgen och ha massagetåg? Dilemma!

Vi diskuterade även andra saker, som meningen med livet.

Har slutat på mitt ena jobb med, räknar med några jobbmässigt lite softa månader nu. Tycker jag är värd det efter ett halvår med fulltid + deltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0