bla bla bla

Hör & häpna, jag går upp ca 08 varje vardag nuförtiden. Högst ofrivilligt men jag gör det. Försöker komma fram till vad jag vill göra med mitt liv.. Än så länge vet jag att jag inte ska bli ekonom för det har jag prövat. Och inte kock för vill inte röra rått kött. Allt som har med vård eller djur eller naturkunskap att göra är också uteslutet. Imorgon ska jag ta reda på om jag vill bli målare.

Förutom det så har jag fått extrajobb som bartender, kanske bästa jobbet som finns. Förutom mitt ultimata drömjobb: hemmafru åt rik man.

På tal om det ska jag till London på onsdag, tack vare en potentiell sån man :p

Och jag har börjat sakna mitt långa hår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0