hold your breathe lovers

Svävar genom svenska vinterlandskap, om 40 minuter landar jag i Göteborg där min älskade saknade Sara väntar. Får myskänslor i magen bara av att höra mina medpassagerares goa dialekt. Hann med ett stopp i Jönköping och lunch på Claras med Johan, härlig nostalgi och snack minnen från min vilda tid som student. Som våran roadtrip till uppsala på valborg och när jag nästan missade bussen till ålandsbåten.. Synnerligen trevligt. Men kunde inte hjälpa att känna lite klaustrofobi av att känna igen och bli igenkänd av så många på det korta besöket. (OBS! detta gäller inte Cecilia som satt i kassan på hemköp, henne  blev jag lycklig av att se, och lite sorgsen samtidigt men iaf inte klaustrofobisk).

Tummen upp bus4you, gratis internet har gjort den här resan till en förnöjelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0