lilla ego, fy skäms



I väntan på sällskapet igår satt jag och hyggade med kameran. Tyckte jag var hot stuff, men lyckades inte ens få med mig pojkvännen hem. Extra misslyckat när jag skulle bevisa för Ninni att "alla danskar ÄÄÄLSKAR svenskar, bara du pratar svenska får du hur mycket ragg som helst". Prövade en ny drink, snaps & sprite, rekommenderas varmt om man vill bli full men inte om man vill ha en härlig smakupplevelse.

Har flytt på gång, men frågan är vart.. ett kvarter härifrån men bara 3 månader sen måste jag hitta nytt eller ute i ingenstans (10 min med tunnelbanan) fast mer permanent & billigare. Dilemma. Allt för bakfull och melankolisk för att ta några viktiga beslut just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0