once upon a time

Vet inte riktigt varför men har haft svårt att sova flera nätter i rad nu.. Hatar att bara ligga och vrida på mig och tänka alldeles för mycket.
Jul snart, tydligen! Har inte riktigt märkt av det förutom att det är mycket mer att göra på jobbet. Ingen snö i sikte i danmark, bara regn och rusk. Men det är kallt som fan i alla fall. Tur att jag förutsåg det och köpte mig en supergosig och fin jacka.
Jobbar hela julen förutom 24e så hinner inte riktigt åka hem till smålandet, ska fira jul med Nins familj. Danish style! Lite läskigt :p
Annars då? Jamen jag har lite halvt sådär ordning på livet för tillfället, fast jobb och fast bostad och sånt. Och stora planer inför 2012, typ att det ska bli det grymmaste jävla året någonsin i mitt liv.
Ska nog ge John blund en chans till att förföra mig, men chansen finns att jag skriver igen  någon gång snart. Eventuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0