now throw your hands up in the sky

Sen sist har Roskildefestivalen varit utomordentligt fantastisk & galen, och sommarvædret ganska dåligt men det har inte gjort så mycket før jag jobbar ju bara før det mesta. Har blivit lite bostadsløs før tillfællet men det ordnar nog upp sig..

De senaste veckorna har jag varit i Sverige på kortvisit, hann med att festa med Sara <3 (& åka direkt med nattbussen till jobbet efter- hardcore). Sen kom min kæra bror & syster på besøk i kbh, sjælvklart fantastiskt. I torsdags såg jag Kanye West från V.I.P-plats med massa gratis alkohol, føljt av bytur á la Promenaden med tillhørande minnesluckor. Føljande dag tog jag mig samman, ignorerade bakfyllan och strosade in på tivolit igen før att se Kaizers fucking orchestra. LOVE IT.

Har dessutom biljett till Fat freddy's drop den 22e september, yeay.

Allt før mig nu tror jag. Eller måste bara klaga lite på att ALLA reser ifrån mig precis samtidigt, ær otroligt traumatiskt. Birka & Marie åkte på 3-månaders ryssland/asien tur i onsdags. Ninni & Inger åker till Egypten & Cannes imorgon. Och vissa åker bort typ før evigt. Inte okej.

Nu regnar det extremt mycket och jag ska ut. blæh. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0