min första höstdag

Idag bestämde jag mig för att erkänna slaget förlorat och välkomna hösten. Jag virade in mig i min nya lyxiga, enorma halsduk, köpte en take away chai latte och strosade runt på kyrkogården/parken jag bor vid. Den är så stor så där inne bland träden hör och ser man inte bilarna och stadsbullret längre. Jag hörde fåglar och såg en ekorre (trodde jag såg en hare också men det var en liten hund) och det luktade höstskog, inbillade jag mig iaf jag är ju ganska täppt i näsan. Men jag anser mig ha haft en äkta naturupplevelse i höstrusket och det var mysigt.

Sen köpte jag röd hårfärg och färgade om håret till AIV. Jag impulsfärgade det rött i Amsterdam men det behövde en omgång till.. Och sen åt jag överdrivet mycket choklad (antidepressivt) istället för mat.


Kommentarer
Postat av: kn

<3

2010-10-08 @ 00:45:53
Postat av: Sara

JAG ÄLSKAR DIN HÅRFÄRG !! :D puss snyggpojj ( och ring mig idag vid typ 14 om du kan?? <3 )

2010-10-08 @ 08:34:29
URL: http://saraandero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0