söndagsvrak

Fyfan vilken hård helg. Ut med Heidi i fredags, övermycket fisk. Evys 25års-fest igår, mycket allt möjligt. Hann med en härlig bakisförmiddag med Lea igår vi åt big mac och såg Trainspotting (men vi valde att blunda oss igenom vissa scener som magen helt enkelt inte klarade av). Och idag fick jag en guidad tur i Rosengård, men ingen pizzasallad. Nu har jag ont i huvudet, ont i fötterna, ont i hjärtat, ett blåmärke på armen, allmänn ångest och lite skakig. Överväger 2 vita veckor.

Och för att fortsätta på temat i föregående inlägg: jag gjorde toast för en stund sen.. GLÖMDE OSTEN! Den är ju till och med viktigare än brödet.

Och jag saknar Megan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0