perfect danish days





Where the wild things are - extra mysig & asfin film. / grönt gräs och solsken <3

Dagen Megan tog bilden på mig var det galet varmt & härligt och vi låg i kongens have och mös efter att jag fått sluta tidigare på jobbet.
Megan: Such a perfect danish day!
Pat: What do you mean, it's just a perfect day?
Megan: No it's a perfect DANISH day, that's even better.


Likadant när hon ger mig komplimanger om mina kläder eller mitt hår heter det inte typ vad snygg du ar idag utan "You look so danish today"

Hon har rätt dock, Köpenhamn är perfekt för tillfället. Synd att jag inte får uppleva det förutom bakom en bardisk de närmaste dagarna. Dom har lyckats ge mig 56 arbetstimmar inklämt på 5 dagar nu fre-tis. ROLIG HELG!

Imorgon får jag veta om det blir nåt roskilde/hultsfred för mig i år. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Cici

OMG du måste med till Hultan!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-29 @ 16:01:38
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0