friday i'm in love

Jag har fatt for mig att det ar fredag idag, det ar nog den konstigaste veckodagsuppfattningen nansin. Kanske beror det pa att jag har sovmorgon imorgon, faktiskt borde jag sova sa lange som jag bara kan. Och att resten av veckan ju bestar av ledighet och nojen. Har ju varit sa upptagen de senaste 2 dagarna sa att det kanns som en hel vecka for en stackars slacker som mig. Fick intervju nr 2 avklarad idag, den var den svaraste hittils (alltsa inraknat alla jag varit pa i livet) med massa kniviga fragor, typ "hur skulle du agera i den och den situationen" blablabla.

Tror dom gillade mig trots att jag var hur arlig som helst. Forst om hur javla bra jag var pa olika saker, sen nar tillexempel fragan "ar du bra pa att komma i tid" stalldes, svarade jag "nej jag ar varldens tidsoptimist, holl pa att komma forsent hit idag" med ett stort leende. Deras reaktion var typ "hehe, ah det ar bra"

Ar ledig fran "jobbklubben" med. Det som ar sa kul. Igar blev jag utsedd till "orienterartjejen." Vi gjorde intervjuer i par forra veckan och nar fragan om vad man gor pa fritiden kom upp ville jag kompensera mitt svar i nulaget (sover & super) genom att beratta hur mycket aktiviteter jag brukade halla pa med. Sa jag rabblade upp allt jag nansin provat ungefar, inklusive att jag gick pa typ 3 orienteringstraningar med Lisa nan gang pa mellanstadiet. Jag hann ungefar ga igenom lite hur man laser en karta & lite konditionstraning, gjorde inte ens nat riktigt orienterande. Men igar nar min intervjupartner skulle presentera mig for gruppen var det tydligen det som var mest intressant, presentationen blev avbruten for att folk stallde massa fragor om orientering. Som jag saklart inte hade nagon aning om svaren pa.

Kvallens planer: plugga drinkar infor imorgon, kolla pa To kill a mockingbird, ga till seven eleven & kopa cigg nar pengarna kommer in nagon gang efter 12.

Och eftersom Cecilia fortsatter klaga trots mitt fina rosa kollage har nedanfor sa far ni en bild pa bloggerskan sjalv i brist pa annat.





Och sa haller vi tummarna for en solig helg (fran och med imorgon alltsa), jag har planerat att sitta i solen, vid vattnet och dricka vin pa fredag.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack snygga bloggerska för inlägg och bild! Jag är hemsk som klagar så mycket på dig.. usch.

2010-03-30 @ 22:23:23
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Pappa

Simone, jag älskar dig min underbara dotter!!!!

Kolla gärna: http://www.youtube.com/watch?v=kbOk6AHtBrs&feature=related

Pappa

2010-04-01 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0