To get back my youth I would do anything in the world, except take exercise, get up early, or be respectable.

Quoting The picture of Dorian Gray by Oscar Wilde.


Jag har en fasansfull vecka framfor mig, for den ska spenderas i ensamhet fran och med lordag morgon. Megan aker till Polen-Prag-Berlin(Anna och Natalia drog forra veckan). Som tur var lamnade hon sin bok med 850 sidor Oscar Wilde, sa jag har iaf nagot att gora liksom. Har iofs en massa saker att gora egentligen, men bara dutys. Typ ga pa kurs, hamta min (egentligen mammas) rosa cykel sa att jag kan cykla runt i kopenhamn och satta upp rosa affischer, och sa ska jag pa intervju pa mandag (hjalp!).

Imorgon ska vi nog pa international dinner party, alla ska ta med sig nan mat som ar typiskt for landet man kommer ifran. Vad fan finns det som ar typiskt svenskt, inte innehaller kott (ok att jag inte ar militant vegetarian, men jag tanker inte sta och rulla kottfars iaf), smakar gott och ar smidigt att laga + ta med sig? Sjukt svart. Onskar i detta fallet att jag var fran italien ellernat, som tjejen vi ska till och hjarnan bakom projektet rakar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0