wishes for my birthday

Mina trogna lasare (haha) kanske kommer ihag for lite mer an ett ar sen nar jag skrev min onskelista infor min 20ars-dag. Sahar sag den i alla fall ut:

Andra saker jag önskar mig:
kamera
presentkort på systembolaget
lila mr rabbit
en pez-figur (inkl godisar)
kalle nilsson

Det forsta jag onskade mig var en tatuering och det fick jag ju, tack pappa <3 Men INTE EN ENDA av dom andra onskningarna gick i uppfyllelse. Sa jag gor ett nytt forsok med samma lista i ar. Minus den om systembolaget. Och angaende den sista onskningen kan jag eventuellt noja mig med "att kalle nilsson kommer till kopenhamn snart" Har nog lite att lagga till forresten:

biljett till Roskilde
ett heltidsjobb
massor av pizzasallad
motivation till att borja trana
en cykelkorg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0