mitt stackars liv

Nu ar internet helt borta hemma hos oss, sa jag sitter pa stationen och fryser ihjaaal. Pa onsdag flyttar Megan in hos oss are tankt! Det ska firas med reggae-klubb & rodvin d:

Om jag pallar det efter bakfyllan i sondags wowohohho.

Ska folja twists<3 rad och aka hem och ata SLIK nu tills jag dor. Och lasa en sorglig bok om forlorad karlek.


There's no internet in the flat right now so I went down to the central station, its fucking cold here! Megan is moving in on wednesday so we're gonna celebrate on a reggae club!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

MIITTTTT stackars liv. Som måste läsa den jävla rubriken hela tiden.

2010-03-19 @ 16:22:57
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0