last night with megan

Det blev ingen middag, vi var inte tillrackligt ambitiosa. Det blev ingen utgang heller, andrade oss och valde blockbuster. Alltid lika kul nar vi star och ska valja film, Megan dras till alla med ordet "love" i titeln eller med ett par som haller om varandra framfor en solnedgang pa framsidan. Sa lange Jude Law ar med sa gar det an, men far nog se till att se lite Tarantino eller nat medans hon ar borta.

I originalinlagget foljer har en laaang lista med meningslosa fragor och meningslosa svar som jag underholl mig sjalv med en stund forut. Kom fram till att det bara var en enda fraga med ett nagot intressant svar (om nu inte alla vill veta iaf jag har rosa string eller inte och om jag foredrar glass eller choklad)

7. Vad gjorde du inatt? (natten torsdag/fredag) Lag och forsokte sova nar jag kl 02.30 far ett sms fran Megan som varit ute pa aventyr utan mig. "U awake" star det, jag svarar "Mm, why?" Hon ringer upp pa direkten och jag tanker.. "shit nu har det hant nat" Men det hade det inte, forutom att hon hade fatt i sig en heeel massa vin och ville beratta om sin kvall over en falafel pa nya favorithaket 5 min ifran oss. Sa jag gick upp och at falafel utan smink & med sov-tshirt med fyllekakande danskar & min totalt overforfriskade roomie.

Ska inte beratta alla detaljer, men det var en spannande upplevelse.

Kanner ni ocksa att det enda jag skriver om ar Megan? Mitt liv kommer stanna upp nu nar hon aker, om 3 timmar for att vara exakt.

SAAAAAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0