i helgen var jag hos cecilia så här kommer en gammal snygg en på oss



Älskad du ÄR <3

Kommentarer
Postat av: CICI

Hej stumpan!!



Vad gött att du äntligen sett Highway. Skön film eller vad? Älskar slutet! ...Och 'Jack and Jilly went up the Hilly to fetch a pale of waaaaater...' Hihi.



Har ju inte dator än så du får sakna mig ett tag till.. hoppas du har det kanon i Köpenhamn iaf.. <3



Förresten så hade jag Jake-kväll igår. Duvet vip på torpa? Bara några minuter från mig? Den hade Highway (jävla skit att vi inte kollade där) så jag hyrde den, plus Jarhead och tittade igår/idag. Du skulle varit med!! Och jag vet att min DVD-spelare är cp-känslig för brända dvder.. hehe..



Anyway. Älskar och saknar dig fina. Får ses när jag kommer till Malmö.. får åka över till dig alltså.

PUSS!

2010-01-19 @ 15:40:14
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0