hej fra københavns hovedbibliotek

Hej kæra vænner. Hær blåser det som fasen men jag ær glad ændå.

Men att vara datorløs i København ær ingen højdare! Detta ska åtgærdas så fort som møjligt.. om inte før eran skull så før min egen d:

Har flyttat till en skabbig lægenhet som delas med två asgulliga polska tjejer, næstan mitt i stan så det ær bættre - men ingen tv! Ær medbjuden på utgång med folk från ena tjejens klass (hon pluggar typ konst) imorgon! Ses fram emot :)

Annars spenderar jag mest kvællarna med P3 i øronen & fantastiska boken the hobbit handen, fast den skulle læmnats tillbaka till biblioteket før en vecka sen minst. Vært att betala lite bøter før den eftersom det ær køtid så får kanske vænta flera veckor in jag kan låna om den annars! Eller så sitter jag i fønstret och kollar ut på mænniskorna på nørrebrogade..

Saknar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0