om ni tycker ni har problem så skulle ni höra mina alltså

För det första, hur kommer man in på krogen utan leg?!

Jag behöver en BRA utekväll och lördag i Jönköping med Sara och Cecilia hade varit optimalt. Jävla krångel det här, hade det varit Köpenhamn hade det inte vart något problem, där hade jag knappt med mig mitt leg. Men nu, nu måste jag typ tigga min lillebror att köpa ut cigg åt mig :P

Jaja, nu ska jag väl lägga mig och lipa lite över det och allt annat som suger för tillfället. Vem har lust att ligga brevid mig, pussa bort mina tårar och hålla om mig och säga att allt kommer ordna sig? Ingen? Nehepp. Tur att jag har Junior (Min gosedjursgris som jag fick i julklapp av min lillasyster).

Imorgon ska jag hälsa på polisen, som vanligt den här tiden på året alltså :D

Godnatt

p.s Jag saknar Mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0