nåt jag tappat men sen plötsligt hade kvar

 känner hur min mur faller ner för dig
det är någonting med din mun som måste gjorts för mig, jag känner att jag, 
bara måste få va med dig.
Vaken fast jag tankte val gatt upp ungefar nu egentligen. Lyssnar pa
skebokvarnsvagen, dricker honugste & bladdrar i en diktbok men laser bara
lite random ord. Raknar ner dagar ocksa..
Sjukskriver mig nog (fran inget, men anda) idag och borjar veckan pa tisdag
istallet. Men det ar ok (a)

Some lyrics by thastrom and what I'm doing instead of sleeping right now:
drinking tea with honey and pretending to read poems.
I just decided that my week is gonna start tomorrow instead!



Kommentarer
Postat av: cici

du kan ju lägga till google translate om du vill att man ska kunna läsa det på engelska :)

2010-02-08 @ 16:58:57
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0