surprising news

Okej, jag har chockerande nyheter! Jag har borjat trana.. Trodde ni inte va? Jag och Anna ar inne pa dag 3 i varat program, vi raknar med att vara smala och sexiga i mitten av maj ungefar. Vi tankte egentligen att vi skulle borja ata lite nyttigare och mindre ocksa, men det resulterade mest i att vi inte kan tanka pa nagot annat an mat och jag har stoppat pizza i min mun varenda en av dessa tre dagar (jag ater inte ens pizza ofta annars). Men speciellt idag kunde jag verkligen inte lata bli eftersom jag befann mig i Pizzasalladland.

Vi har dock kommit pa losningen pa varat behov att alltid ata nat, som speciellt uppstar under vara nattliga LAN i koket. Och den heter: granatapple! Vi delade pa ett halvt apple och det tog oss ca 35-40 min att pilla i oss fruktkottet runt dom dar javla sma karnorna. Det svarar till (enligt mina nagorlunda exakta berakningar) mindre an 10 kcal var!

Ar det inte fantastiskt?

Alla singlars favoritdag imorgon(nu) ocksa. Men nejnej, vi ar inte bittra! Vi bestamde oss for att ha date (jag, Anna och ev. Megan) pa IKEA. Passar perfekt eftersom vi behover lite grejer till koket och jag har ett presentkort att spendera. Plus saklart att jag far stoltsera med annu en del av var svenska kultur.

Och om jag har tur sa far jag lite looove pa onsdag istallet.

Anna and I started our healthy life this Thursday. We're doing really good except for the eating part, feels like I've never been so desperate to eat constantly. Found the perfect solution though: pomegranate, it takes forever to eat, so the amount of calories per minute is basically less than you spend while doing it.


And for Valentine’s Day I have a romantic IKEA date, shopping kitchen equipment with Anna (and Megan, if she's sober by then).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0