climbingupthewall tries to go international

Jag har lyckats fa Anna, som jag bor med och umgas med nastan hela tiden, att bli kar i Sverige. Hon alskar spraket, killarna jag visar bilder pa och musiken jag spelar (typ kent saklart) och sager ett antal ganger om dagen att hon bara maste flytta dit. Vi ska ha Astrid Lindgren-kvall sa fort mitt playstation anlander. Andra planer framover ar:
-Staddag.
-Borja springa med Anna 3ggr i veckan! Ja jag vet att ni tanker" hahaha yeah right" men jag ar verkligen serios - all ol & pommesfrites satter sig pa inte smickrande stallen.
-Fest med temat Backstreet Boys och kanske lite inslag av Spice Girls osv.
-Tre av mina absoluta favoritsvenskar kommer komma och halsa pa mig i februari och mars <3.
-Amsterdam-trip.
-Och sa ska jag guida de kara amerikanerna och polackerna i Stockholm sen nar det blivit lite varmare daruppe i norr.

Kanns som mitt ar kanske kommer bli ganska asawesome iaf.

Just idag ar jag inte pa topp precis. Den harda festveckan har gjort mig lite sjuk, hes och astrott. Igar var vi pa ett ganska kul stalle dar man fick dricka sa mycket gratisol man bara kunde. Och det ar ju ganska mycket det. Enda lilla nackdelen var att folket dar sag ut och betedde sig som om de var pa Pigalle ungefar. Underhallande som fan. Sen nar vi kom hem rakade vi glomma bort att sova pa hela natten. Vilket verkar upprepas aven denna natt.

Har lovat att borja skriva en liten summering pa engelska fran och med nu. Onska mig lycka till.


I've made my flatmate Anna fall in love with Sweden by showing pictures of guys i know and playing swedish music. I'm going to Stockholm with her and Megan (and some other people i guess) in the spring to show them around. But first we're going to Amsterdam. And before that I'm having 3 visits from sweden. Can't wait.

This week's crazy partying has made my body so exhausted. Totally worth it though. But we decided earlier that we're gonna start do some running every week and eventually rename our flat to "the fit flat" instead of "the fat flat" as we call it right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0