istället för att sova

gör jag sjukt ovettiga saker som att läsa Tim-Joels blogg och googla mig själv. Why?

Har haft min första av 3 lediga dagar i perioden 1-22december. Spenderade den i sängen med en sprängande bakfyllehuvudvärk som sällskap. Men efter den sjukaste helgen på jobb någonsin var det typ oundvikligt att supa ner sig totalt igår, vi var så värda det. Alla gick ut med inställningen "fyfan vad fulla vi ska bli nu" och jag tror inte någon av oss misslyckades med detta. Ur balans och totalt slutkörd som jag var så sneade det lite på slutet, men men. Jag hade liksom kört 3 stycken 11-stängning dagar på rad med fullproppad restaurang varav lördagen bjöd på 14,75h UTAN paus! Tur att jag har världens mest fantastiska kollegor, det enda som gör att man överlever dagarna.

Vi hade förresten en kändis som gäst igår, danmarks motsvarighet till typ Andreas i idoljuryn. Mycket spännande.

Jaja nog med tjat om jobb och onödigt internetpillande, måste verkligen sova nu. Hade varit fint om någon höll om mig medans jag gjorde det. Överhuvudtaget skulle jag behöva tas hand om och bli pussad på nowadays för det är så synd om stackars lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0