GILLAR DIG.. men vågar inte säga det till dig. hoppas du har märkt att jag gillar dig

En av min systers vänner hade det som status på facebook (97a). Sött och jag känner igen mig fast jag är massa år äldre.

Har i stort sett jobbat klart på restaurangen nu, har 3 jobbdagar till innan nyår. Innan det ska jag förhoppningsvis hem och fira jul och träffa några fina saknade vänner. Otroligt skönt att slippa det stället men vad som händer nästa år är ett stort frågetecken. Har som vanligt inte tänkt så långt fram i tiden.. det är ju NÄSTA ÅR, skitlångt kvar liksom. Tror iaf det blir köpenhamn ett tag till..

Anyway, nu dör datorn så jag ska väl traska hem i snön och ta ett långt bad och packa.



En tidigtidig morgon när jag var trött och skulle till jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0