sen sist (förutom det vanliga alldeles för mycket jobb & alkohol men ingen sömn):

- underbara kalle var här några dagar med ska-vi-sticka-åhman, jag-kan-visst-snacka-danska-adam & jag-går-hem-och-lägger-mig-jeff
- jag har blivit blond igen
- jag har en dator som internet fungerar på
- Lea, min bästis på jobbet, har slutat. Om en vecka slutar Heidi & då är jag den enda kvar sen starten.
- på måndag kommer min lillebror i 3 dagar
- Hot chip spelar i danmark snart men jag jobbar den dagen
- jag tvättar just nu mina kläder för första gången på... jag vet inte ens, men det var så illa att jag konstant behövde gå till netto och köpa strumpor och trosor
- jag åt nästan en hel förpackning ben&jerrys till frukost och nu mår jag lite illa

Kommentarer
Postat av: kn

haru skaffat dator godinG? <:<: btw, fan-nu-får-jag-skäll-av-simone-igen-jeff funkar också!

2010-08-06 @ 14:56:01
Postat av: simone

Nja, min chefs dator vare men den funkade typ inte sen så nu har jag varit ganska offline ett tag som du kanske markt :/

Haha ja det också (Y)

2010-08-19 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0