donnie blondie & en webcam



Jag sitter med den lilla vita datorn (som faktiskt fungerar) på biblan för att få internet. Det regnade på vägen hit så mitt hår är lockigt. Jag myser som fan och lyssnar på Kent - Vals för satan om och om igen.

Jag är ledig idag, enda dagen på hela veckan. Ska spendera resten av dagen med att gå hem i regnet och sen laga (mormors) tortellinisoppa och läsa ut Jack.

Typ en vecka kvar till lön (ja jag är pank igen, spelar ingen roll hur mycket jag får visst). Och den 29september, 2 dagar efter min helvetessommar på tivoli är slut så drar jag till Amsterdam. Med folk från jobbet. Ironiskt nog haha, men dom bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR SIMONE-ABSTINENS!!!! Måste hälsa på dig snarast! Annars får du komma hit och bo hos mig lite. Jag saknar dig galet! <3

2010-08-23 @ 23:57:54
URL: http://saraandero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0