moooojo

Godmorgon!

Mot alla odds har jag en god sadan just nu, trots att jag kom hem klockan 06 och gjorde toast, har jag for mig, det finns bevis for det i koket iaf (typ saker som egentligen ska sta i kylskapet har jag stallt i skafferiet). Sondagar ar nog min nya favoritdag att ga ut pa.

Igar hade jag min forsta felfria dag pa jobbet (Y) var iofs helt dott sa stog mest och chillade men anda. Forsta dagen jag inte kande mig som ett litet barn som alla var tvugna att ta hand om, typ. Detta firades med dubbla efter jobbet-ol som blev till tredubbla som blev till att vi gick till Mojo & nar skaningarna akte hem blev jag kvar med bartendern & tva andra och fick mera gratisol.

Ar pa varldens basta humor, ser till och med fram emot att jobba idag, och imorgon. For sen ar jag ledig i tre fucking dagar.

Och nej Max jag har inte flyttat till USA, men min roomie ar darifran sa hon tyckte det var viktigt att vi firade ordentligt eftersom 21 ar en stor grej darborta.


Kommentarer
Postat av: M

Tack och lov! Och tack för denna upplysning :D

Drömmen fortsätter ikväll vettu :p

2010-04-21 @ 19:21:18
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0