getting old

Min helg i timmar:

jobb - 18 (uppdelat i 2)
efterfestande - ca 12 (i strack)
somn - mindre an 8 (uppdelat i 3 varav 2 ganger var idag)
kanna (och standigt papeka) att jag vill do av trotthet - ovrig tid (plus sista 10 jobbtimmarna)


Vi skulle egentligen gatt ut & firat att jag far dricka lagligt i USA fran och med idag. Men det pallade jag saklart inte sa skjot upp det tills imorgon. Jag blev helt plotsligt sjukt gammal och trott. Dessutom ska jag ju borja jobba som en idiot nu..

Snart blir jag val vuxen ocksa. Fyfan.

Ska forsoka se om jag kan sova i 12 timmar nu. Sen ga upp till mitt infomote pa tivoli. Och efter det ska jag supa som om jag var 20 igen.

Kommentarer
Postat av: M

Simone har jag missat något här?! Har du flyttat till USA?! Nu har jag nog suttit och läst din blogg i 40 minuter och försökt hitta något om någon flytt ! :o WOOOOOT ?!

2010-04-13 @ 18:07:31
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0