I never learn my lessons

Som av ett mirakel klarade jag mig igenom ett 13timmars jobbpass efter en lang natt med typ 15 ganger sa mycket alkohol som jag planerat & som avslutades med fet hotellfrukostbuffe och sen 30 minuters somn innan jag fick cykla hem for att hamta mitt tivolikort och sen direkt till le restaurant. SM-guld till mig!? Kande aven for forsta gangen att jag faktiskt gillar mitt nya jobb, massa sota gaster, flow i baren & komplimanger fran kollegorna. Idag av alla dagar.

Efter-jobbet olen jag drack idag var nog det godaste som runnit genom min strupe!

Imorgon blir det en till 12< timmars dag. I lite mer utvilat tillstand forhoppningsvis. Forutom det sa ar mitt liv extra bra eftersom jag fixat ledigt 2-7 juni & alltsa ska hem till Sverige. <3

Nu: SOMN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0