hur man imponerar på sin chef

hm ja alltså mitt lækarbesøk igår gick ju inte helt enligt planerna, dom dissade mig totalt før att jag inte skaffat mitt sjukførsækringsbevis æn d:

min vænsterfot ær dubbelt så stor min høgerfot just nu, och jag måste ju typ stå upp hela tiden på jobbet, det kænns lite efter ett pass! impulskøpte en mojo-tidning inkl en remake av abbey road som trøst så jag har fin musik att lyssna på medans jag plågar min fot och viker t-shirts. iaf tills min medarbetare trøttnar på beatleslåtar och byter till dansk rapmusik :(

i lørdags hade jag tænkt bara vara hemma efter kl 4 nær jag slutade, eftersom jag skulle upp och børja jobba igen klockan 9 på søndagen. men min chef som gick på passet efter mig tyckte att jag skulle med ut och festa istællet d: vilket jag sa ja till och førberedde mig på genom att (utan att det var meningen egentligen!!!) børja dricka klockan halv sex och bli full vid åttatiden. sen vid 10 nær dom stænger så snubblar jag in på mitt jobb skitfull och ska førsøka hjælpa till :D sen åkte vi till "førfesten" ... sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. jag vet att vi var på en gayklubb, att jag tappade bort min væska och jacka, och att jag vid 5-6tiden satt på min cykel påvæg hem och tænkte "woho, jag borde nog inte cykla i mitt tillstånd"

jag kom 2,5 timme førsent på søndagen.
och nær adam(chefen) kom dit vid fyra sa han ungefær "shit simone du ær ju helt vild jag har aldrig var med om något liknande, (vi høll tydligen på att bli utslængda osv)... vi måste festa næsta helg igen!"

(hon som jag arbetade med den dagen hade klagat på att jag var sen och om det sa han till mig "skit i det hon ær en bitch det vet vi alla")

blev i mitt bakfylletillstånd æven intervjuad av en portugisisk tidning (dom var dær angående danmark-portugal matchen) før att vi sålde t-shirts infør det som det stog "who the fuck is ronaldo" på.  dom ville æven ta bild på mig med trøjan, perfekt tillfælle kænde jag och stællde glatt upp d;

och jag træffade en synsk person igår som berættade om min framtid ;o
men det får jag ta næsta gång jag ær på biblan

tjaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0