så typiskt mig



før massa veckor sen upptæckte jag ett litet sår på min vrist eller ankel eller vad det heter och några dagar senare mærkte jag att det blivit større och lite varigt plus ploppade upp lite andra sår. eftersom min mamma haft liknande sår och behøvt ta pencillin før detta borde jag alltså før ett par veckor sen søkt upp en lækare, tagit lite piller och varit frisk och kry.

nu gjorde jag ju inte det. æven fast det blev værre och værre.. så nu sitter jag ær med en riktigt æcklig infektion och haltar runt, och kan inte sova normalt eftersom det gør før ont att ligga på/ha tæcke på så måste hænga ut mitt ben utanfør sængen. kallt och obekvæmt

fast idag så visade jag det før min jobbarkompis och hon blev helt førskræckt och letade upp ett nummer till farbror doktorn. tack kimmie.- på måndag får jag nog pencillin d: SVÅRT ATT GØRA DETTA UTAN ATT BLI TVINGAD SIMONE??

igår spenderade jag førresten kvællen framfør svt och en dokumentær om svenska sjukvården och att anledningen till att vi har sæmst sjukvård och lækarbrist i sverige ær att lækarnas fackførbund inte vill att det ska utbildas tillræckligt med folk. før då kan dom inte få lika bra villkor och høga løner. SJUKT
tur att jag bor i danmark thih


jajja. ikvæll blir det tycka synd om mig sjælv och resten av helgen ska jag halta runt på jobbet.


hejsvejs


Kommentarer
Postat av: CICI

hoppas såret läker bra nu bb.

2009-09-07 @ 20:40:24
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0