godmorgon

mærkt mitt nya jobb har både førdelar och nackdelar..

førdelar
det ær kul och soft och jag får prata engelska mycket (alltså slipper bli missførstådd/oførstådd av trøga danskar som inte kollat tillræckligt på emil i lønneberga)

jag får gratis t-shirts

nackdelar
TJUVAR! typ varje dag ær det någon kund som blir av med något, någon som førsøker lægga t-shirts i væskan, i fredags blev jag av med min underbara LILA mobil & ett paket cigg som låg bakom kassan :(

och så blir jag konstant mobbad før hur jag pratar. av mina danska kollegor.. vilket ju ær sjukt med tanke på hur fult & konstigt dom sjælva pratar

hejsvejs dags før ænnu en dag bestående av t-shirt vikning

SAKNAR ER KOM OCH HÆLSA PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0