my feelings are more important than yours

Hej igen.

Klarade jobbdagen, knappt.
Nu ska jag åka till Adam och mysa ner mig i hans badkar, äntligen ladda min mobil som varit död ett dygn, och sen ligga i världens skönaste säng och kolla på film med mig själv tills han kommer hem från fest..

Ska bara få den där jävla bussresan överstökad. Utan musik eftersom mobilen är död.
Har fått massivt återfall på the strokes idag annars. Tror det var för mycket Kimkänsla över dom ellernåt för har inte lyssnat på länge. MEN MEN.,

Tungpiercing på torsdag lutar det åt.
Kommer jag kunna prata normalt på söndag då?
Typ Cici det kan väl du svara på (A)

Kommentarer
Postat av: CICI

Fyra dagar.. Hm ja det kommer du nog :) Du kan absolut inte prata normalt första 1-2 dagarna i alla fall. Sen läspade jag i ungefär en vecka.. but that's maybe just me. ^^

2009-10-18 @ 23:30:43
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0