lunch break

Goddagens

I morse gick jag upp olidligt tidigt och åkte hemifrån halv 9 för att fixa lite ärenden & välgörenhet och sånt. Och nu har jag en timme här hemma innan jag ska till jobbelijobbet och sälja t-shirts. Noll energi till detta men vad gör man när man har äckligt hög hyra? Hoppas jag får en inneboende snart :D

Spenderade typ 10min i köket på att laga min delikata lunch bestående av fullkornspasta med creme fraiche&broccoli och morotsnuggets. Vegmat äger! (Förresten så kallar danskarna sin lunch för frokost & frukost för morgenmad vilket är rätt idiotiskt och förvirrande, men det fattar ju inte dom)

Nu har jag gett mig själv 15 minuters vila (& bloggstund) innan göra-iordningandet och jag tittar på vh1 play listen där dom endast spelar danskproducerade låtar verkar det som. Det är typ det enda jag hör om jag inte har tur med radiotäckningen och kan lyssna på p3, som här om dagen när jag satt på bussen & knappade in favoritkanalen mitt i kents nya singel som jag inte ens visste existerade- lyckorus.

Iaf så tänkte jag lägga in några danska hits som jagat mig de senaste månaderna, för det kanske är intressant vad vet jag d: Men det hinner jag visst inte nu så..

Men jag har ju lyckats uppdatera 2 dagar i rad i alla fall (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0