konsten att pulla

Har jag fått lära mig idag av en expert inom ämnet.

"Alltså det finns ju olika klasser i spelet och man vill ju att bossen som man ska döda ska slå på den som tål mest.
Så alltså ska den personen slå första slagen eller kasta nåt jävla skit på bossen för att han ska attackera denne personen. Det är ungefär vad som menas med det."


Härstammar alltså från engelskans "pull" och kan t.ex. användas i meningen: "Vi båda springer in samtidigt och jag pullar henne och slåss lite med henne sen får du börja kutta henne."

WoW-kunskap lektion 1 typ.




Nu ska jag sova för längesen, tvättdag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Määx

Fy vad besviken jag blev när jag läste hela inlägget!

2009-11-06 @ 15:35:13
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0