just a fucking rubrik

Godkväll..

Mitt senaste dygn har bestått av typ: noll sömn, kollade på Zodiac med Jake-loverboy i istället, sen extra tidigt in till stan för att träffa mamma en snabbis innan hon åkte till sjukhuset ett par dagar<3, sen segaste jobbdagen någonsin med tanke på hur trött jag var och att inget funkade, sen när jag väl kom hem hann jag se ett halvt vänneravsnitt och trycka i mig 2 påsar godis innan jag somnade fram tills nu. Great d;

Nu blir det bussåkande, badkarsbadande och fiiilm.

Förresten visar dom världens vidrigaste äckligaste anti-rök reklam nonstop på tv här. Där dom har nån slags pulsåder från en rökare som är fylld med vitt äckligt fett som dom trycker ut från den. Blir verkligen spyfärdig när jag ser den och jag är inte känslig!

Grattis danska sundhedsstyrelsen jag funderar på att sluta d:
Och kanske börja träna..
Och kanske sluta dricka cola..

Hehehe, man kan ju alltid drömma. PUSSYOUGUYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0