du är så jävla fin och skön och mina drömmars tjej, men jag kan aldrig aldrig aldrig bli ihop med dig för du är moderaaaaat

Igår gick jag upp 08.00 (trodde jag) och åkte till jobbet i god tid (började 09.00). Men till min förvåning så var alla ingångar till köpcentret där jag jobbar låsta ;o En man som sett mig gå runt och försöka öppna alla dörrar kom fram och påminde mig om att man skulle ställt om klockan inatt och att den egentligen är åtta. Gissa hur glad jag blev när jag insåg att jag kunde sovit en timme längre. I alla fall så gick jag, i brist på något vettigt att göra i en timme, till huvudbanegården(centralstationen) & satte mig på mcdonalds och åt mjukglass med colasås. Kom på att jag ville ha en cola att dricka också så gick till kassan igen och precis då kom ett gäng med fyra "brats" (iaf mitt första intryck) som uppenbarligen hade festat hela natten och nu skulle ha sitt fyllekäk innan dom tog taxi hem till sina föräldrars villor i snobbförorten. I alla fall så stog en av killarna framför mig i kön och hade lite svårt att bestämma sig så han vände sig om och sa att jag kunde beställa först. Sen insisterade han på att få betala min cola, vilket jag inte hade så mycket invändningar mot. Sen beställde allt möjligt annat till sig själv och tyckte att jag skulle följa med och sitta vid deras bord. Så det gjorde jag och hade en minst sagt underhållande timme innan jobbet. Annorlunda upplevelse att komma osminkad, astrött och nyvaken på väg till jobbet och bli en killes kvart-i-9-ragg. Men är bjuden på middag i villan imorgon om jag vill iaf :p

Sen fick jag jobba 12 långa timmar så var lagom astrött på kvällen.
Det var min gårdag det ungefär.
Idag har jag inte gjort något speciellt förutom en tur till bibblan, och nu ska jag träffa morsan en sväng på stan sen hem till en kompis och få mat. Tur att alla verkar vilja bjuda mig på mat nuförtiden eftersom jag är asfattig och mitt kylskåp är ganska tomt.


Hejsvejs

(ps doktor kosmos äger)

Du är det snyggaste jag sett och gillar rätt musik.
Du har sjukt rolig humor och fantastisk knullteknik.
Du skriver dramatik och läser kvantmekanik, men tack och hej, nästa tjej!
För du är moderaaaaaaat! Moderaaaaaaaat! Moderaaaaaaaat! Du är moderaaaaaaat!

Kommentarer
Postat av: porque no?

sjuukt skön låttext! Passar bra in på verkliga livet dessutom :D

2009-10-28 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0