dagen då jag förlorade min spotifyoskuld

Precis hemkommen från en onödigt lång hemresa (genväg som visade sig vara senväg pga spårarbete så fick åka tillbaka och börja om från början och vänta på nattbuss). Och byen var såklart fylld av allt från halvfulla till helfulla & festklädda människor som med sin högljudda glädje vägrade låta mig missa hur otroligt kul dom hade det och skulle fortsätta ha hela natten lång. Alltid lika deprimerande att sätta sig på bussen hem då.

Men är man trött och pank och nypiercad är det ingen bra idé att supa skalle. Även om det var svårt att motstå när min vän med mest dåligt inflytande i hela världen spenderade hela eftermiddagen på att försöka få mig full.. Men jag drack mina cider så långsamt jag bara kunde (eftersom jag fick nya så fort glaset var tomt), ignorerade hans hundögon och svarade bestämt "NEJTACK" när han sa "ska du inte ha en shot simoneee, en liten fisk bara?" och flydde slutligen till lugn bio med morsan istället.

Min tunga var det ju meningen skulle vara helt jävla uppsvullen idag men icke (Y) Då har jag ändå, på typiskt simone-vis, varit sämst på att ta hand om den genom att röka, äta stark mat, dricka alkohol och inte skölja så ofta man ska..

Nu ska jag spendera resten av denna dag genom att njuta av -mitt tack vare och med hjälp av Andreas-nyinförskaffade spotifymedlemskap. Har noll fantasi om vad jag ska lyssna på bara för det och söker på sånt jag ändå redan har liggande. Det enda jag kom på var Frida Hyvönen, som jag saknat sen min andra dator slutade andas.

Kommentarer
Postat av: Määx

Usch nej, Frida Hyvönen var ju inge bra ._.!

2009-10-25 @ 23:31:54
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0