viktig info

Ungefär exakt såhär har jag spenderat min dag:

  • vaknat bakfull
  • åkt tåg bakfull
  • hälsat på på jobbet bakfull
  • åkt buss bakfull
  • ätit nudlar bakfull
  • legat bakfull i min säng och kollat på dårfinkar & dönickar (en underbar serie från 80-talet som jag har att tacka för mitt namn)
  • kollat på idol bakfull
  • läst/tittat på idol-Nicklas blogg tills jag inte var bakfull längre

Great day!
Dessutom är min mobil död och min laddare är på besök på Lolland, och jag tappade ut massa pengar & förstörde mina skor igår. Allt har bara helt enkelt gått tvärt emot bra..

Har precis muntrat upp mig själv med lite störd musik men nu återgår jag nog till kent eller björk eller nåt mer simone-aktigt. That's it

Eller förresten, hade skitkul igår faktiskt (behöver ju inte låta totaldeprimerad liksom)
och förresten igen kalle är typ såhär skön:

<---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------->


SIMMA LUGNT (som min nya idol skulle sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0