heja sverige

Tänkte nyss göra en god gärning för alla er som undrar hur fan jag ser ut nuförtiden osv och lägga in mina kassa mobilbilder på datorn. För att göra detta behöver jag en dator med fungerande usbintag, (alltså inte min). Så jag bestämde mig för att åka två hållplatser bort med bussen till närmaste bibliotek och fixa det. Bara det att så fort jag kliver in på biblan så inser jag att jag glömt sladden ;o Men lånade en bok och en dylan-cd så att resan inte skulle vara helt i onödan.

Man kan kanske tycka att det ju inte är så stor ansträngning att gå till bussen åka två hållplatser och sen åka tillbaka. Men jag bor typ 7 min från min busshållplats och det är FUCKING KALLT i köpenhamn nu. Egentligen är det varmare här än i sverige tror jag men det blåser så in i helvete. Och jag har lite ont om varma jackor eftersom jag egentligen bara planerat att vara här över sommaren.

wellwell..

För er som missade det så var det ju fotboll här i lördags vilket innebar att Köpenhamn fylldes av fulla svenskar i blå-gula kläder och mitt hjärta fylldes av fosterlandskärlek som aldrig förr d: Om jag skulle utvärdera mitt sportintresse i allmänhet skulle jag nog ligga på ganska låg medelnivå, och jag tycker fotboll är ganska trist. Men i lördags, då fan, då hade jag mer än gärna stått i parken med landslagströja och skrikit heja sverige och spottat på danskar. Men jag stog på jobbet som ett fån med armarna upp i luften för att få in p4 på min mobil och lyssnade på matchen, och blev enormt besviken när vi förlorade. Jag hade dessutom slått vad med min kollega för kvällen om resultatet.. så nu måste jag skaffa tungpiercing innan 1november :D

Men fuck fotboll, svenskar är i alla fall snyggare än danskar SÅ DET SÅ.

Förresten hade jag en totaltunderbar kärleksfylld upplevelse igår som slår allt på länge, jag låg i badkaret när min mobil pep till och det var Sara <3 så jag ringde upp henne och pratade tills mina pengar tog slut och det bröts. fyfan vad jag saknar dig pojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0