varför jag älskar att bo i köpenhamn

Igår hade jag och Camilla lite härlig myskväll. Vi (hon) lagade mat, kollade på doobidoo (för jag har tydligen inte fyran längre), drack öl/breezers och snackade om allt möjligt. Mest gamla minnen om hur sjukt kul vi hade när jag bodde i Jönköping. Kände att jag ville börja plugga där igen bara för jag saknar festerna och sexet och allt. Ska i alla fall joina nästa inspark.

Timmarna går, och helt plötsligt är alkoholen urdrucken och vi sitter och lyssnar på smurfarna. Vid ungefär HALV 2 kläcker jag ur mig att "vafan ska vi inte gå ut ändå?" Klart vi skulle det. Av med mjukisbyxorna och på med varsin klänning sen drog vi, inget smink och tjafs här inte. Sen gjorde vi Köpenhamn osäkert till klockan 7 ungefär och idag mådde vi som väntat. Riktigt smärtsamt för kroppen att gå upp vid 1 och åka och vinka av Camilla.

Tack för 2 härliga dagar <3

Nuuu har jag ätit och sovit bort min bakfylla så det är bara att köra igen.. Määx sitter på tåget på väg hit och förväntar sig ös när han kommer fram. Får hoppas Köpenhamnarna är lika generösa idag som igår för jag är luspank :D (blir nog tuttklänningen idag igen, just in case)

ps. syftade på sexkreation när jag skrev om sexet i jönköping, även om det inte var nåt fel på själva liggandet heller d;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0