say "auf wiedersehn" to your nazi balls!

Såg äntligen äntligen äntligen Inglorious Basterds igår. Har tjatat på folk sen den började gå om att se den med mig men alla har haft för "tjejig" filmsmak/redan sett den. Tills igår tack och lov. Satte mig i biosalongen med skyhöga förväntningar (Quentin + Brad, liksoom hallååå) och gick ut med ett fånigt leende på läpparna eftersom den översteg dessa. Så jävla skön & ascool och spännande. SE DEN!



Även i övrigt en riktigt skön helg; mysfylla på fredagen, kvällspromenad till Christiania på lördagen, indisk restaurang + bio igår. Enda minuset var de 6 timmarna jag spenderade på jobbet i lördags. Märker att jag börjat hata alla kunder vad dom än gör, tillexempel om de ber om hjälp med att hitta en storlek så tänker jag "men förhelvete hur svårt kan det vara att läsa på lappen" och om de står och rotar själva så stör jag mig på att de stökar till bland t-shirtarna. De enda jag gillar är unga snygga killar som står i bar överkropp (Vi har inget provrum). Lyckas dock oftast hålla masken och vara skittrevlig hur tröga dom än är men vet inte hur länge det varar..

Kanske dags att börja plugga igen istället?

Kommentarer
Postat av: porque no?

skön rulle som faen ju. Vad är det för affär i köpenhamn du jobbar i?

2009-11-02 @ 22:58:50
Postat av: simone

Menar det!

Jobbar i en butik som heter Town Shop, mest turist t-shirts men en del andra med (:

2009-11-03 @ 00:28:39
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0