ohohuoh cecilia du är helt otrolig, hela dan blir solig när du, när du kommer förbi





Bjuder på dessa hotta bilder idag, till Cecilias ära på hennes systembolagsmyndighetsdag. Kan knappt tro det här när jag skriver det men det är före fest/förfest/ska precis gå från förfest-bilder från när vi skulle fira hennes 16-års dag. Glömmer aldrig den kvällen.. började med turkisk peppar och glade och folk som moonade i webcam. Sen till fest hos någon jävel där jag mest ägnade mig åt att lipa över att killen jag var kär i hånglade med en annan brud, och  sen stack cissi iväg till något nattragg och lämnade mig utan sovplats. Så jag irrade runt i stadsparken en stund och sen sov jag hos idiotkillen iaf. Dagen efter hade jag ett fimpmärke i pannan. Good times!

Grattis igen twist, älskar dig och våra minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0