en dålig start på en dag

Jävla skit då. Här ligger jag tryggt i min säng och drömmer söta drömmar, vilket jag planerade att göra exakt tills jag vaknade av mig själv = ganska sent förmodligen eftersom jag somnade typ 6 i morse. Men neheej, vid tolv ringer mobiljäveln och det är chef-adam som frågar om jag vill hoppa in och jobba idag. Vill jag det? Fan heller. Gör jag det ändå för att min ekonomi är på bristningsgränsen? Självklart gör jag det.

Det värsta med det hela är att min vän Heine bjudit hem mig på middag och nya Moodyssonfilmen ikväll. Älskar hans mat och han lagar alltid något utan kött till mig fast dom andra äter det. Och deras lägenhet är så jävla fet att jag känner mig högutbildad och rik bara jag är där inne.

Så nu äre den snabba & hårda playlisten på spotify som gäller och förhoppningsvis inte komma för sent. Tänkte fråga om jag får gå iväg en stund på jobbet och byta staven till min piercing, skulle gjort det för 2 veckor sen snart men orkar/hinner aldrig.

Tur också att jag rökte min sista cigg innan jag gick och la mig så att jag inte har någon nu!

Önskar er alla en underbar dag av hela mitt hjärta, så ni kan kompensera för min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0