en bra start på en dag

Saknar just nu tiden i våras när jag alltid gick upp vid 2-tiden och började dagen med att sitta i solen på pappas altan och dricka te och lyssna på christer i 2 timmar. Så jävla lyxigt.

Nu är det snarare sätta igång datorn och hitta någon grym låt att vakna till, idag vare mando diao - gloria och en cigg. Sen hoppa i de första kläderna jag hittar, borsta tänderna och springa till bussen där jag sminkar mig. Spelar ingen roll om jag börjar 09 eller 16.

Men måste ge tummen upp till busschauffören igår morse som gav alla påstigande ett glatt "godmorgon" och när vi kom fram till hållplatsen de flesta går av på höll ett liten pep-talk och önskade alla en trevlig dag och tackade för att fått köra oss osv.. :D

Dags att springa nu, puss & hoppas kaffet smakar gott (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0