tyck synd om mig

Hemskt hemsk dag pga vidrig men välförtjänt bakfylla. Lite galet igår, mina fötter värker så in i helvete efter en lååång natt med dansande och vandrande i höga klackar. Att gå ut i Köpenhamn är verkligen en sån jävla egoboost, jag fattar inte vad grejen är?

a) att jag är så jävla snygg och charmig
b) att danska brudar är så fula så jag verkar skitsnygg i jämförelse
c) att alla är packade
d) att jag umgås med skumt folk

Bra för min fattiga plånbok men lite farligt när folk ständigt hivar fram nya drinkar om man är som jag och aldrig lärt sig att det finns något som heter att sluta dricka innan det blir för mycket.

Något som inte är nice: Att stå på ett dansgolv med killar som man antar är gay eftersom man är på en gaybar för att upptäcka att anledningen till att dom är där snarare är för att de tror att det är fritt fram att ta tjejer på brösten typ. Äckligt.

2 liter coca cola och kent på tv om en timme
Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0