yesterday* when i was high on mando diao



Sitter och längtar bort och framåt i tiden. Till slutet av december och Sverige <3 Har aldrig längtat hem så mycket. Köpenhamn är grått och kallt och lite ensamt just nu, och jobbet står mig upp i halsen verkligen.

Fick ett lockande förslag förut, om att åka ännu längre bort ett tag efter nyår. Hoppa över den skandinaviska jävla vintern. Sen får man ju se hur planerna utvecklar sig, men låter helt klart värt.
*

(när jag skulle spara så fuckade bloggen såklart och hade driftuppehåll i massa timmar)

Inatt sov jag ungefär en timme innan jag behövde gå upp och jobba. Är ganska så väldigt trött nu alltså. Ska sova såklart, men bara en timme igen, och sen städa för jag får gäster inatt. Sen ska jag pimpla rödvin och snacka skit natten lång eller så länge jag nu orkar. Har typ planer resten av veckan som nästan alla har med alkoholintag att göra men inte ens det är jag särskilt taggad på.

Fick en bukett rosor idag på jobbet av en stalker jag har. Dom är fina men han är lite jobbig. Så jag låtsas att dom är från Gustaf Norén istället. (A)

Nu pallar inte mina ögon mer så hej så länge!



Kommentarer
Postat av: porque no?

Söt stalker! :)

Vart fasen ska du åka?

2009-11-25 @ 18:03:33
Postat av: Simone

Haha jadå :)

Till Teneriffa isf, men bara löst snack än så länge. En kompis till mig drar dit i december och letar jobb och bostad och går allt bra så åker jag ner i januari-februari sådär.

2009-11-25 @ 20:11:26
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0