tittuuuut igen

Vaknade i morse av att mobilen ringde, det var Karina från jobbet som undrade var jag höll hus. Hoppsansa. Det var bara att slänga av sig täcket och springa till bussen, kom bara 50 minuter för sent ändå, mitt rekord ligger på 2,5 timme :o Vägde upp min sena ankomst genom att vika alla t-shirts extra pedantiskt, så när chef-adam kom vid fyra så fick Karina beröm för hur fint det var. Till mig sa han knappt hej. Sånt är livet.

Nu ska jag lyssna på gårdagens program av Christer, fredagsflirten - my favourite. Ska fan ta tag i att söka in till det någon gång snart, känner att jag är redo för lite kärlek i mitt liv d: Måste bara komma på något bättre att skriva än "Simone, 20 år. Gillar att sova, kolla på film och bli alldeles för full alldeles för ofta"

Ja det här skrev jag alltså när jag kom hem vid femtiden, men somnade innan jag hunnit klart. Hann inte ens höra om veckans singel valde kille nummer 1, 2 eller 3 :(

I alla fall.. skrotade planerna om att gå ut för jag är så jävla seg. Får bli lite alkoholintag mitt i veckan istället. Har gjort onyttig mat och kollat på svt. ÄLSKAR ATT ROBIN DRIVER MED DANSKJÄVLARNA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0