tittuuuut

Hej jag har haft en helmysig dag. Den började alldeles för tidigt efter otillräcklig sömn, men spenderades i lugnt tempo med min kära mor så jag klagar inte. Vi satt på min säng och lyssnade på gammal svensk musik such as Eldkvarn, drack te, åt godis, rökte och snackade äkta tjejsnack med män som huvudämne. Och utanför fönstret var det nästan storm vilket höjde mysfaktorn några extra snäpp.

Hon ska till landet på andra sidan bron imorgon, vilket är great news för mig! Har beställt alkoholfri glögg, vin som smakar äppelpaj från systembolaget, svenska Elle och viktigast av allt: PIZZASALLAD! Can't wait.

Ja här sitter jag återigen med natten, spotify och killen som inte gillar ost som enda sällskap och ni kanske tänker "herregud människa, sov ordentligt och ta tag i ditt liv istället för att behöva klaga på att du alltid är trött". Och i vanliga fall hade ni tänkt helt rätt men inte i natt, för min vakenhet är en medveten taktik. För att jag ska kunna sova så länge som möjligt imorgon, äta massa pizzasallad och sen vara tillräckligt pigg för att jobba till 05 på ett galet ställe som kallas tequilabar.

Det var min dag och morgondag det. I helgen funderar jag på att (förutom det redan inplanerade jobba-supa-jobba igen-gå på date) bejaka min nördighet och besöka ett film/comic/game-convention. Undrar hur raggpotentialen är på ett sånt ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0