det här inlägget är inte värt att ha en jävla rubrik

Jag vet att det är ett uttjatat ämne i min blogg.. Men seriöööst VARFÖR MÅSTE JAG VARA VAKEN HELA JÄVLA NÄTTERNA? Det är ju inte som att jag inte är trött, eller att jag har ångest och sömnproblem som jag hade förr. Typ förut vid 12-tiden när jag kom hem så var jag sådär jätteskönt trött i hela kroppen och avslappnad och om jag bara lagt mig ner och stängt datorn hade jag somnat på fem minuter säkert. Men inte det nej, jag måste läsa bloggar och gå in på facebook och se om folk bryr sig om mig eller inte (svar: inte) och typ nörda på msn i hundra evigheter. Sen vid två när jag tänker "nej nu, är det fan dags att sova ändå" så får jag för mig att göra en mysig playlist att somna till. Och då blir jag självklart helt besatt av att hitta onödigt många bra låtar till den, och sen då råka hitta andra låtar som inte alls får mig trött utan bara sitta och lyssna på musik istället.

Så nu kommer jag sova alldeles för länge och sen snooza ännu längre och behöva stressa till jobbet klockan 16.00(!!!) utan att ha hunnit med de där små ärendena jag tänkt göra.

Och nej, det hjälpte verkligen inte att skriva det här inlägget nu är jag bara jätteförbannad och hetsig istället.

TACK INTERNET FÖR ATT DU FÖRSTÖR MITT LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0