blurry vision

En stor eloge till mig själv för att jag hjälpte morsan att flytta grejer idag trots mitt tillstånd. Borde få något slags pris för det tycker jag. Får förvara hennes saker i min lägenhet så har ett halvt bibliotek med bra böcker hemma nu :D Ska börja med att återläsa Marcus Birros texter och diktsamlingar!

Vid klockan sex ungefär tror jag det var (har verkligen inget begrepp om tid idag, inte om något annat heller) så gav min kropp upp. Sov två sköna timmar, vaknade till en stund och sov sen två till.

Sen dess har jag lagat soppa, kollat på vänner och planerat mitt kommande familjeliv med vederbörande make. Och nu är jag redo för några fler timmar med drömmar.

Kommentarer
Postat av: PixiJasmine

jag uppskattar din kommentar på min blogg, det betyder massa att det finns ngn där ute som vet hur det känns och är där för en när det behövs...Jag saknar dej så... allt har vänt upp o ner sen du försvann från jönket... jag med vill hem till skåne; (som är inte så jäkligt långt bort från köpenhamn...) men frågan är jobbet och så... =/ iaf, tack så hoppas att vi hörs och ses snart. love you! xx

2009-11-12 @ 14:35:52
URL: http://pixijasmine.blogspot.com/
Postat av: Cici

Marcus Birro (Y)

2009-11-12 @ 20:27:51
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0